Campania de strângere de fonduri pentru jocul de societate “Rayman: The Board Game”, despre care am mai scris în trecut, a fost lansată pe 17 septembrie și a depășit cu ușurință obiectivul de finanțare, înregistrând în prezent un nivel al contribuțiilor ce se ridică la aproape 400% din ținta inițială.
Campania a avut un obiectiv de 33.000 de euro și, în doar două zile, a adunat peste 136.000 de euro, de la mai mult de 1.000 de susținători.
Seria de jocuri video Rayman de la Ubisoft a fost atent adaptată în format de joc de societate, aducând la viață miniaturi impresionante și o experiență de tip cursă, care poate fi jucată de un singur jucător, dar care acceptă, de asemenea, până la șase jucători simultan cu o extensie disponibilă prin intermediul campaniei Kickstarter.
Campania include și noi figurine adăugate ca obiective suplimentare; pentru fiecare nouă contribuție, se adună un Lum, iar atunci când se strâng suficiente Lums, se adaugă noi figurine, inamici, tokenuri și alte îmbunătățiri ale jocului.
Pentru fanii Rayman care au dubii cu privire la adaptarea jocului de societate, există posibilitatea de a încerca jocul acum pe computer, pe Tabletopia.
Așteptarea pentru livrarea estimată a produsului final fiind programată pentru mijlocul anului 2025, cu promisiunea că susținătorii campaniei Kickstarter vor primi jocul cu o lună înainte de a fi disponibil pe piață.