A început campania pentru Rayman: The Board Game

Campania de strângere de fonduri pentru jocul de societate “Rayman: The Board Game”, despre care am mai scris în trecut, a fost lansată pe 17 septembrie și a depășit cu ușurință obiectivul de finanțare, înregistrând în prezent un nivel al contribuțiilor ce se ridică la aproape 400% din ținta inițială.

Campania a avut un obiectiv de 33.000 de euro și, în doar două zile, a adunat peste 136.000 de euro, de la mai mult de 1.000 de susținători.

Seria de jocuri video Rayman de la Ubisoft a fost atent adaptată în format de joc de societate, aducând la viață miniaturi impresionante și o experiență de tip cursă, care poate fi jucată de un singur jucător, dar care acceptă, de asemenea, până la șase jucători simultan cu o extensie disponibilă prin intermediul campaniei Kickstarter.

Campania include și noi figurine adăugate ca obiective suplimentare; pentru fiecare nouă contribuție, se adună un Lum, iar atunci când se strâng suficiente Lums, se adaugă noi figurine, inamici, tokenuri și alte îmbunătățiri ale jocului.

Pentru fanii Rayman care au dubii cu privire la adaptarea jocului de societate, există posibilitatea de a încerca jocul acum pe computer, pe Tabletopia.

Așteptarea pentru livrarea estimată a produsului final fiind programată pentru mijlocul anului 2025, cu promisiunea că susținătorii campaniei Kickstarter vor primi jocul cu o lună înainte de a fi disponibil pe piață.

Dăm o tură prin știrile lumii pentru a-ți aduce ultimele noutăți despre jocuri de societate și cele mai noi lansări de board games

HowToPlay.ro

Știri

Eveniment caritabil Ticket to Ride pentru Mocănița de pe valea Hârtibaciului

În perioada 3-4 mai 2025, în SIBIU, se va desfășura un eveniment dedicat pasionațilorde jocuri de societate: 24,5 Ore de BoardGames Non-Stop. Aceasta este a doua ediție a evenimentului despre care am mai scris și la finalul anului trecut. Principalul obiectiv este de a strânge fonduri și donații pentru Mocănița de pe valea Hârtibaciului, îngrijită și […]

Citește mai mult
Știri

Concurs “Pe aceeași lungime de undă”: Tu ce indiciu ai da?

Noi, cei de la Geekach, suntem la fel de pasionați de jocuri ca și voi, așa că vom încerca să aducem content creatorii și comunitatea cât mai aproape. Pentru că ne bucurăm de noua localizare anunțată a jocului „Wavelength”, care devine „Pe aceeași lungime de undă”, ne-am gândit că ar fi foarte interesant să lansăm […]

Citește mai mult
Crowdfunding Știri

Colosseum va reînvia printr-o ediție nouă a jocului

Colosseum este un joc de societate apărut pentru prima dată în 2007, dezvoltat de Markus Lübke și Wolfgang Kramer (El Grande, Tikal), cu ilustrații de Julien Delval și Cyrille Daujean. În acest joc, jucătorii își asumă rolul de impresari romani, având ca obiectiv organizarea celui mai grandios spectacol în oraș pentru a atrage publicul. Spectacolele […]

Citește mai mult