Comitetul premiului Diana Jones a dezvăluit cei patru câștigători al celui mai recent program destinat designerilor emergenți, care vor primi fiecare un pachet de premii în valoare de 6.500 de dolari, incluzând o excursie cu toate cheltuielile plătite la Gen Con.
Programul își propune să amplifice vocile designerilor de jocuri de societate aflați la început de drum, cu accent pe creatorii din comunitățile marginalizate.
Quinn Brander, Taylor Navarro, Clarence Simpson și Basil Wright vor primi toți o vizită cu toate cheltuielile plătite la Gen Con din acest an, cea mai mare convenție de jocuri de masă din America de Nord, precum și un interviu TableTakes la eveniment și o șansă de a-și demonstra jocul la Gen Con TV.
Quinn Brander, un designer canadian de jocuri de societate și jocuri video, a câștigat anul trecut premiul Dice Tower Seal of Excellence pentru jocul său economic, Rebuilding Seattle. În prezent lucrează la o continuare, Rebuilding Chicago, care urmează să fie lansată în 2025 de către WizKids, și la un joc de campanie roguelite coop cu cofondatorul Rose Gauntlet, Isaac Vega.
Taylor Navarro este un designer portoricano-britanic, manager de proiect, editor și mamă a doi copii, care a început să lucreze pentru Dungeons & Dragons ediția a cincea în 2021. Ea lucrează în prezent ca producător pentru antologia D&D 5E Tales from Sina Una.
Clarence Simpson, un designer de jocuri de societate și inginer de software filipinez, este unul dintre co-designerii jocului The Wolves, care a ocupat primul loc în clasamentul BGG Hotness la lansare și a fost localizat în 15 limbi. În trecut a fost numit unul dintre “Cei mai buni 10 designeri emergenți” de către The Dice Tower, iar designul său, Shaking the Tree, a câștigat Concursul de Design HABA USA din 2019 și a fost finalist la premiul Cardboard Edison din 2020.
Basil Wright este un american nativ din Florida, a cărui creații includ Pelogos, Mouseia, You’re Naked, Run! și You Can (Not) Pet the Cat. Filosofia sa de design de jocuri este de a crea jocuri care promovează comunitatea și au cea mai joasă barieră de intrare, astfel încât toată lumea să se poată bucura de jocurile pe care le creează.
Acesta a fost al patrulea an al programului destinat designerilor emergenți Diana Jones.
Premiul Diana Jones pentru Excelență în Gaming a fost fondat și acordat pentru prima dată în 2001 și este asumat de un grup în mare parte anonim de peste 50 de profesioniști din industria jocurilor de societate, inclusiv designeri, publisheri, creatori de conținut și consultanți.
Câștigătorul principal, numit în cinstea premiului, este prezentat persoanei, produsului, companiei, evenimentului, mișcării, conceptului sau oricărui alt lucru care, în opinia comitetului, a demonstrat cel mai bine calitatea de “excelență” în lumea jocurilor de societate din anul precedent.