Excalibur, un nou joc de la Roxley Games, și-a lansat campania pe Kickstarter

Editura Roxley Games, cunoscută pentru titluri de succes precum Brass: Birmingham și Dice Throne, a lansat o nouă campanie de crowdfunding pe platforma Kickstarter pentru cel mai recent proiect al său: Excalibur. Campania, lansată recent, a atras deja un interes considerabil din partea comunității, atingându-și obiectivul de finanțare în scurt timp.

Excalibur este descris ca fiind un joc de societate pentru 2 până la 8 jucători, axat pe interacțiune directă, bluff și deducție socială. Conform creatorilor, jocul promite o experiență „lejeră, plină de înșelăciune, ticăloșie și trădări amuzante”.

Obiectivul central în Excalibur este simplu: la finalul jocului, un singur jucător trebuie să dețină chip-ul Excalibur pentru a fi declarat câștigător. Pentru a ajunge la acest obiectiv, jucătorii vor trebui să folosească decepția ca armă principală și să semene neîncredere între ceilalți participanți.

Conform regulamentului publicat, la începutul fiecărei runde, jucătorii primesc în secret un set de cipuri cu personaje și obiecte din legenda Regelui Arthur, fiecare având o abilitate unică. Printre acestea se numără chip-uri esențiale precum Excalibur și Cursed Blade (Sabia Blestemată). În timp ce posesia Excalibur la finalul jocului aduce victoria, jucătorul care deține Cursed Blade la final pierde automat, indiferent de celelalte condiții.

Pe parcursul jocului, participanții joacă pe rând câte un chip din mână, activându-i efectul. Aceste efecte permit acțiuni variate, precum:

  • Arthur: Îi permite jucătorului să fure chipul Excalibur de la un alt jucător.
  • Merlin: Oferă posibilitatea de a face schimb de mână (de chip-uri) cu un alt jucător.
  • Lancelot: Elimină toate chip-urile jucate anterior, resetând starea mesei de joc.
  • Galahad: Oferă protecție împotriva efectelor negative.

Jocul se încheie atunci când pachetul de cărți Avalon, care dictează numărul de runde, se epuizează. Victoria sau înfrângerea depind în totalitate de chip-urile pe care jucătorii le dețin în acel moment final.

Proiectul este prezentat cu componente de înaltă calitate, incluzând cipurile de personaje gravate și o tăbliță centrală sculptată care servește drept suport pentru regulament și spațiu de joc. Campania oferă susținătorilor posibilitatea de a achiziționa jocul de bază, precum și eventuale bonusuri sau mini-extensii deblocate pe parcursul finanțării.

Mai multe detalii despre mecanicile de joc, componente și opțiunile de susținere pot fi găsite pe pagina oficială a campaniei: Excalibur pe Kickstarter.

Dăm o tură prin știrile lumii pentru a-ți aduce ultimele noutăți despre jocuri de societate și cele mai noi lansări de board games

HowToPlay.ro

Știri

CMON vinde drepturile pentru Zombicide către Asmodee

CMON, un nume cunoscut în industria jocurilor de societate, se confruntă cu dificultăți financiare și a decis să vândă drepturile pentru brandul său de succes, Zombicide, către Asmodee, un important publicator și distribuitor internațional. Aceasta tranzacție a fost anunțată pe 10 iunie și marchează prima achiziție a Asmodee după ce a devenit o companie independentă […]

Citește mai mult
Știri

Campionatul Național de Klask a debutat cu prima etapă locală la București

După o serie de evenimente de tip „teach&play” desfășurate în mai multe orașe din țară, menite să familiarizeze publicul cu regulile și dinamica jocului, prima etapă locală a avut loc la București în acest weekend. Câștigătorul etapei este Tudor Martin, care și-a adjudecat un premiu constând într-un joc de societate Verdant oferit de Regatul Jocurilor […]

Citește mai mult
Știri

Star Wars: Battle of Hoth debutează la UK Games Expo

Star Wars: Battle of Hoth, un joc de strategie bazat pe aceeași mecanică care a făcut faimos Memoir ’44, și-a făcut debutul global la UK Games Expo weekendul trecut. Publicul va avea ocazia să testeze jocul pentru prima dată, conform anunțului făcut de editura Days of Wonder pe rețelele sociale cu o săptămână în urmă. […]

Citește mai mult