Mattel va reface design-ul la majoritatea jocurilor sale pentru a le face mai accesibile pentru cei cu deficiențe de precepție a culorilor, a anunțat compania. Clienții pot aștepta versiuni noi pentru jocuri precum Uno, Phase 10, DOS, Blokus și Tumblin’ Monkeys – 80% din portofoliul companiei.
Până la sfârșitul anului 2025, 90% dintre jocuri, inclusiv cele mobile, vor fi accesibile pentru cei cu deficiențe de percepției a culorilor. Acestea vor include modele, simboluri și alte indicii pentru a ajuta la diferențierea cărților, pe lângă nuanța acestora.
La Mattel, suntem mândri că portofoliul nostru de jocuri continuă să aducă oamenii împreună – depășind limbile și culturile – iar această inițiativă de a oferi mai multe jocuri accesibile pentru cei cu deficiențe de percepție a culorilor este o altă dovadă a drumului nostru către incluziune.
Ray Adler, vicepreședinte, Mattel
Suntem mândri să ajutăm la creșterea conștientizării pentru comunitatea celor cu deficiențe de percepție a culorilor și să facem produsele noastre accesibile pentru mai mulți oameni, astfel încât toți fanii să poată să se adune și să se bucure de jocurile universale.
Au fost consultați mai mulți experți în deficiențele de percepție a culorilor și daltonism – inclusiv angajați ai companiei cu aceste deficiențe. Pentru a sărbători această mișcare, copii ale jocurilor actualizate vor fi donate taberelor de vară ale YMCA.
Mattel s-a angajat să proiecteze produse care să reflecte mai bine lumea de azi și să creeze un impact social pozitiv. Aceasta include aducerea pe piață a unor produse mai reprezentative și mai incluzive pentru toate mărcile Mattel.
Mason Williams, șeful global al diversității, echității și incluziunii companiei