O călătorie spre necunoscut: The 7 Seas revine pe Gamefound

Compania Critical Hut relansează astăzi campania de strângere de fonduri pe platforma Gamefound, după ce în urmă cu o lună a fost nevoită să amâne prima campanie. The 7 Seas este un nou joc de societate plasat într-un univers cu pirați, navigatori și magie, iar Thomas Biache, unul dintre designerii jocului, a acordat un interviu exclusiv pentru Gazeta Jocurilor:

Ce ne poți spune despre The 7 Seas?

7 Seas este un joc de aventură pentru 1-5 jucători care combină elemente de explorare, comerț și luptă. Plasat într-o lume alternativă, jucătorii vor deveni navigatori care descoperă cele 7 mări, având ca scop acumularea de faimă și avere.

Indiferent dacă alegeți modul Discovery pentru o partidă scurtă și distractivă cu familia și prietenii sau modul Advanced pentru o experiență mai bogată și strategică, pregătiți-vă pentru o aventură plină de surprize, decizii de luat și lucruri de descoperit!

Ce crezi că îi va entuziasma cel mai mult pe oameni?

Oamenii încep să realizeze că există un univers complet în spatele jocului. Au înțeles că jocul nu este doar un joc comercial. Este diferit, îi transportă într-o altă lume.

Ce v-a inspirat să creați The 7 Seas?

Propunerea inițială aparține lui Jospeh La Marca, dar am realizat că numele se potrivește cu o lume mai largă. Cu Matthieu, fiul meu cel mare, am făcut un brainstorming și am adus ideile împreună. Vizitarea celor 7 mări este un adagiu al călătoriei în jurul lumii. Și navigarea în mări diferite. Apoi după ce ne-am documentat, ne-am dat seama că putem reprezenta o lume inspirată de Pământ.

Ce ne poți spune despre echipa și persoanele implicate în realizarea jocului The 7 Seas?

Am început să ne gândim împreună cu Matthieu. Am fost foarte productivi cu ideile și provocările. Le-am expus prietenilor noștri care sunt jucători înrăiți. Aceștia au avut multe critici asupra mecanicii și noi am reconstruit bazat pe acestea – avem peste 18 versiuni ale jocului. De asemenea, l-am testat cu jucători mai casual, luând în considerare fiecare observație primită. Și apoi am primit multe feedback-uri de la creatorii de conținut.

Ce așteptări aveți pentru această campanie?

Sperăm să atingem obiectivul nostru inițial. În prima campanie se pare că am încercat să ignorăm realitatea susținătorilor: aceștia susțin mai mult odată ce obiectivul este atins. Acesta este un trend general al crowdfunding-ului. Trebuie să fii puțin mai isteț.

Dacă ar fi ceva ce ai fi dorit să știți înainte de a lansa campania, care ar fi?

Să fiu mai rezistent la stres. Este puțin cum ai arde din interior, deoarece am depus mult efort. Și jocul este atât de promițător. Am realizat că avem adevărați iubitori ai acestuia care au înțeles ce am adus în sfera jocurilor.

Ce crezi că este cel mai important element al unei pagini Gamefound?

Am avut discuții cu echipa Gamefound și aceștia sprijină acum campania noastră. Cred că este important să nu faci prea mult, ci suficient pentru a oferi încredere susținătorilor.

Care sunt planurile de viitor pentru Critical Hut?

Ei bine, sperăm să avem succes în campanie. Avem deja un distribuitor din Germania care caută o versiune mai ușoară (mai ieftină și mai accesibilă pentru publicul larg). Am selectat deja un alt joc pentru a sprijini noi autori. Și dacă avem destulă putere, ne dorim să re-lansăm jocul hibrid “CARD Trip” care promovează un oraș. Dar în general, ne dorim să dezvoltăm pe deplin The 7 Seas: toate obiectivele bonus deblocate și extensiile suplimentare.

Dăm o tură prin știrile lumii pentru a-ți aduce ultimele noutăți despre jocuri de societate și cele mai noi lansări de board games

HowToPlay.ro

Crowdfunding Știri

Proiectul Kickstarter uitat ajunge în cele din urmă, cu 9 ani întârziere

Un Kickstarter pentru extensii la un joc de societate care era așteptat acum aproape zece ani ajunge în cele din urmă la susținătorii săi. Unii fani e posibil să fi renunțat la speranța de a mai primi conținutul pentru Myth: Journeyman, având în vedere că estimarea inițială a lansării a fost în iunie 2015. Însă, […]

Citește mai mult
people, collective, group
Știri

Kickstarter vs Gamefound: Noua șefă de la Kickstarter vine de la Exploding Kittens

Angajarea lui Maggie Clayton ca noua șefă a departamentului de jocuri de la Kickstarter reprezintă o mișcare strategică valoroasă în lupta continuă a companiei împotriva competitorilor Gamefound și BackerKit, care se concentrează pe jocuri de societate. Clayton și-a adus experiența sa vastă din domeniul vânzărilor și marketingului de la companii precum Exploding Kittens Inc. și […]

Citește mai mult
Știri

Un joc de societate după un joc de mobil după un joc de societate

Hasbro lansează o versiune nouă a celebrului joc de societate Monopoly, bazată pe popularul joc mobil Monopoly Go!. Această inițiativă reprezintă un răspuns la succesul remarcabil al jocului Monopoly Go!, care a generat peste 2 miliarde de dolari în doar 10 luni de la lansare. Versiunea de masă a jocului Monopoly Go! este concepută pentru […]

Citește mai mult