
Satchel Quest, un joc de societate de tip bag-building și aventură, a fost lansat pe platforma Kickstarter de către editura Weird City Games. Jocul promite o explorare de temnițe în care jucătorii trag din sac și joacă chip-uri pentru a avansa și a crește în nivel.
Descris ca un dungeon adventure competitiv, Satchel Quest pune jucătorii în rolul unor eroi care caută glorie și bogății. Cu un săculeț plin de chip-uri cu două fețe, jucătorii pătrund în temnițe pentru a se lupta cu monștri, a dezactiva capcane și a deschide cufere cu comori.
Jocul este un design al echipei formată din designerii Molly Johnson, Robert Melvin și Shawn Stankewich. Ei sunt cunoscuți pentru jocurile de succes precum Point Salad și Verdant. Ilustrațiile sunt realizate de Vincent Dutrait, un artist francez care a lucrat la peste o sută de jocuri de-a lungul carierei sale. Printre cele mai cunoscute titluri la care a contribuit se numără Robinson Crusoe: Adventures on the Cursed Island, Lewis & Clark: The Expedition, The Quest for El Dorado și Heat: Pedal to the Metal.
Mecanica de joc se bazează pe tragerea unui chip din săculeț, alegerea feței care va fi folosită și plasarea strategică pe harta temniței. Plasarea este un aspect important, deoarece chip-urile interacționează cu spațiile adiacente și pot crea combinații puternice.
Jocul se desfășoară pe parcursul a cinci runde, fiecare având șase faze: Temnița, Rezoluția, Tabăra, Calea, Taverna și Satul. În faza Temniței, jucătorii explorează harta plasând chip-uri pentru a crea combinații avantajoase. Faza de Rezoluție activează efectele chip-urilor plasate, iar jucătorii primesc recompense (puncte, aur, experiență) sau suferă daune.
Între aventuri, jucătorii pot vizita satul pentru a se vindeca, a-și îmbunătăți abilitățile și a cumpăra chip-uri noi pentru săculețul lor. Jocul oferă multiple căi de aventură, eroi asimetrici și combinații strategice. Jucătorul care acumulează cele mai multe puncte de glorie (Valor Points) la finalul jocului este declarat câștigător.