Deep Sea Adventure tipărit de peste 300.000 de ori – Oink Games anunță ediție nouă

sea, underwater, ocean

Oink Games, cunoscut pentru jocurile de societate create, a anunțat că Deep Sea Adventure a fost tipărit de peste 300.000 de ori și o nouă ediție va fi lansată mai târziu în acest an.

Deep Sea Adventure a fost lansat în 2010 și a devenit popular la nivel mondial datorită succesului designului japonez Love Letter.

Jun Sasaki, co-designerul Deep Sea Adventure lansat în 2010, cunoscut și pentru jocul A Fake Artist Goes to New York, a declarat într-un interviu din 2021:

Înainte de lansarea acestor două designuri întotdeauna mi se spunea că jocurile noastre sunt prea scumpe pentru cutiile mici. În zilele noastre, oamenii spun că le place dimensiunea jocurilor noastre, iar asta mă face fericit. Cred că tot mai mulți oameni încep să vadă valoarea în ceea ce facem.

Oink a anunțat că noua ediție a lui Deep Sea Adventure, care va fi prezentată la Spiel Essen în octombrie, va include reguli ajustate și componente noi.

De asemenea, compania va lansa Souvenirs from Venice în această toamnă – primul joc dezvoltat de Jun Sasaki și Goro Sasaki din 2014. Jocul îi pune pe jucători să arunce zaruri pentru a-și mișca gondolele prin Veneția în căutarea suvenirurilor, urmărind să adune suficiente dintre cele mai rare și să se întoarcă la aeroport înainte ca avionul lor să plece.

Dăm o tură prin știrile lumii pentru a-ți aduce ultimele noutăți despre jocuri de societate și cele mai noi lansări de board games

HowToPlay.ro

brown brick house on green grass field
Știri

Șah-mat la stereotipuri: Cum o piesă de joc rescrie imaginea vikingilor

Muzeul Național al Danemarcei a prezentat recent o descoperire remarcabilă: o figurină din fildeș de morsă, sculptată în secolul al X-lea, considerată a fi prima reprezentare detaliată a unui chip uman din Epoca Vikingilor. Piesa, care măsoară doar trei centimetri în înălțime, este considerată a fi o componentă a unui joc de societate popular în […]

Citește mai mult
Crowdfunding Știri

Profeția se împlinește: Cult of the Lamb devine joc de societate

Popularul joc video Cult of the Lamb, nominalizat la premiile BAFTA și creat de Massive Monster și Devolver Digital, va primi o adaptare sub formă de joc de societate. Proiectul, intitulat Cult of the Lamb: The Board Game, va fi lansat pe platforma de crowdfunding Kickstarter în luna noiembrie 2025. Adaptarea este dezvoltată de editura […]

Citește mai mult
Crowdfunding Știri

Societatea artiștilor norocoși: Ediția Deluxe a jocului Art Society vine cu o surpriză

Editura de jocuri de societate Mighty Boards a anunțat o campanie de crowdfunding pe platforma Kickstarter pentru o nouă versiune a jocului său, Art Society: Deluxe Edition, care include o promoție specială. Cinci exemplare ale jocului vor conține un „bilet de aur”, care poate fi schimbat pentru cinci jocuri de societate gratuite de la aceeași […]

Citește mai mult