
Reality Games, o companie de jocuri cu sediul în Londra, a reușit să finalizeze o rundă de finanțare de 4,3 milioane de euro pentru a accelera dezvoltarea experienței Monopoly în lumea reală, bazată pe inteligență artificială și geolocație. Finanțarea provine de la investitori și susținători strategici, inclusiv firma poloneză de venture capital Unfold VC și firma elvețiană de capital privat Acquinox.
Zbigniew Woznowski, CEO și fondator al Reality Games, a declarat că această investiție deschide drumul, având ca scop transformarea Monopoly nu doar ca joc, ci ca platformă de conectare a jucătorilor cu oferte de retail și experiențe din lumea reală.
Fondată în 2015, Reality Games este un lider în domeniul jocurilor bazate pe locație, având peste 30 de milioane de descărcări în portofoliul său.
Monopoly World reinterpretează jocul de societate clasic prin integrarea proprietăților reale, evaluării bazate pe inteligență artificială și gameplay interactiv. Jucătorii pot cumpăra, vinde și schimba peste 100 de milioane de locații din lumea reală. Jocul introduce o mecanică de tip “walk-to-earn”, încurajând explorarea și recompensând jucătorii cu valută în joc care deblochează promoții de brand, recompense de fidelizare și beneficii din lumea reală.
Cu această finanțare, Reality Games își propune să accelereze lansarea Monopoly World pe piețe globale noi, după lansările de succes din Polonia și Filipine, să dezvolte produsele și soluțiile de inteligență artificială și să extindă parteneriatele cu branduri globale.
Printre consilierii și investitorii Reality Games se numără personalități de renume, cum ar fi Peter Moore, fost CEO al Liverpool FC, Janusz Moneta, fost vicepreședinte al publicității globale la Google, și Mariusz Gasiewski, investitor și director al Apps & Games la Google în CEE.